חרף התנגדות האופוזיציה: יו"ר הכנסת הודיע על מינוי ועדת אתיקה

איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on חרף התנגדות האופוזיציה: יו"ר הכנסת הודיע על מינוי ועדת אתיקה

לאחר חמישה חודשים של ניסיונות להגיע להסכמות עם האופוזיציה על הקמת ועדת אתיקה זאת לאור החרם על הוועדות נמשך אותו מובילה סיעת הליכוד לצד סיעות האופוזיציה הודיע יו"ר הכנסת על הקמת הוועדה בכל זאת |

מיקי לוי צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יושב ראש הכנסת, מיקי לוי הקים הערב באופן חד צדדי את ועדת האתיקה של הכנסת למרות התנגדות סיעות האופוזיציה. לוי מסר לחברי הכנסת: גילה גמליאל מהליכוד ויעקב מרגי מש"ס כתבי מינוי לחברות בוועדה, אשר בראשה יכהן חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו מ"יש עתיד" שלצידו חברי הכנסת צבי האוזר ואוסמה סעדי.

יו"ר הכנסת מיקי לוי ניסה במשך חמישה חודשים להגיע להסכמות עם האופוזיציה בדבר הקמת הוועדה. בשבוע האחרון שוחח עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, יריב לוין, אריה דרעי ומשה גפני בניסיון אחרון לשכנע שגם אם החרם על הועדות נמשך, שיאפשרו לפחות את הקמת ועדת האתיקה החשובה לפעילות השוטפת בכנסת.

כשסירבו סופית, החליט לוי על המהלך החד-צדדי. אשר משמעותו כי אם גמליאל ומרגי יתפטרו יוכל למנות אחרים במקומם. וגם אם הסירוב יימשך, אותן סיעות תאבדנה את מקומן בוועדת האתיקה.

מטעם סיעת יש עתיד נמסר: אנחנו מחזקים את יו״ר הכנסת מיקי לוי שבחר להקים את ועדת האתיקה בכנסת. ועדה חשובה וקריטית לפעילותה התקינה של הכנסת. אנחנו קוראים לחברי האופוזיציה לקחת חלק בדיוני הוועדה ולהחזיר את השיח המכבד והשפיות למשכן הכנסת. אנחנו גם רוצים לברך את ח״כ יוראי להב הרצנו, שנבחר לעמוד בראש הוועדה. בטוחים שיעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. בהצלחה.

סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת יעקב מרגי ענה בתגובה למינויו לחבר ועדת האתיקה: "המינוי הוא חד צדדי של יו"ר הכנסת, אני לא אשתף פעולה בניגוד להחלטת ראשי מפלגות האופוזיציה".



0 תגובות